tisdag 6 november 2007

Utforskning

Hade styrelsemöte med innebandyn igår och vi beslutade att titta på några bloggtjänster att koppla till våra hemsida. Emil är lite sugen på att ha en blogg via vår hemsida www.hovslatt.net

Inga kommentarer: